Sandej tajms traži odštetu od Lensa Armstronga

Извор: Викиновости
Иди на навигацију Иди на претрагу


23. decembar 2012.
London/ Engleska (Beta-AP) Engleski dnevnik Sandej tajms tužio je Lensa Armstronga zbog toga što je ranije morao da mu plati odštetu zbog pisanja da se američki biciklista dopingovao.

Sandej tajms je 2006. godine morao da plati Armstrongu tadašnjih 300.000 funti odštete zato što je objavljivao navode iz knjige u kojoj je pisalo da se biciklista dopingova. List je u nedelju objavio da je zatražio više od milion funti odštete.

Antidoping agencija SAD (USADA) otkrila je da je Armstrong bio vođa velikog i organizovanog programa dopingovanja u timovima za koje je vozio. Njemu su oduzete titule sa Tur de Fransa i doživotno je suspendovan iz sporta.

„Jasno je da je postupak tada bio neosnovan i lažan. Vaše tvrdnje da nikada niste dopingovani su bile namerno neistinite“, naveo je list u pismu Armstrongovim advokatima.

Sandej tajms je u vlasništvu Njuz korpa Ruperta Mardoka. List je naveo da će od Armstronga dobiti „verovatno više“ od milion funti.

„Sandej tajms sada zahteva da se vrati odšteta uz kamatu, kao i da se pokriju troškovi sudske odbrane“, naveo je list.

Izvor[уреди]

Bookmark-new.svg