Magazin priznao objavljivanje pet lažnih intervjua

Извор: Викиновости
Пређи на навигацију Пређи на претрагу



19. март 2010.
BERLIN, 19. marta 2010. (Beta-AFP) - Nemački časopis Neon priznao je da je od 2004. do 2010. objavio pet lažnih intervjua sa zvezdama kakve su Bijonse i Kristina Agilera.

U poruci na svom sajtu, redakcija Neona uputila je "izvinjenja oštećenim izvođačima i čitaocima", zbog intervjua koji su magazinu navodno dali i Snup Dog, Sleš i Džej-Zi. Nakon reakcija na intervju sa Bijonse objavljen u januaru glavni urednik časopisa pozvao je na razgovor autora intervjua Ingoa Moceka, koji je "na kraju priznao da je izigrao kanale za proveru" magazina i da "intervjua nije bilo, za razliku od onoga što je ranije tvrdio".

Mocek je potom priznao da je izmislio još četiri intervjua, objavljena od 2004. do 2010. Magazin je "odmah okončao saradnju sa Mocekom" i ocenio da "njegovi postupci ni na koji način nisu u skladu sa novinarskom i etičkom praksom" redakcije. Neon je časopis namenjen mladima između 20 i 30 godina.


Извор[уреди]